ENDÜSTRİYEL TASARIM BÖLÜMÜ

YAYINLAR

Öztürk, R. & Orhun, S. E. (2024). An Investigation of the Visitor's Spatial Experience in  Virtual Exhibitions. 

In H. Gürkan & A. Serttaş (Eds.), Transformed Communication Codes in the Mediated World: A Contemporary 

Perspective (pp. 316-337). IGI Global. https://doi.org/10.4018/979-8-3693-0896-7.ch018

Soyupak, O., & İpek, H. (2024). Investigation of the usability and user experience of mobile language learning applications: Busuu, Dolingo, and Memrise. Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 14(4), 840-855. https://doi.org/10.7456/tojdac.1510008

Soyupak, O. (2024). Eğitimde Low-Code No-Code Platformlarının Etkisi  Bir Sistematik Literatür Taraması. Presented at the XI. International Eurasian Educational Research Congress, Kocaeli, 146-147.

Soyupak, İ. (2024). An Autoethnographic Evaluation on Pictograms Used in Metropolitan Rail Transportation Systems: A Comparison of Tehran, Berlin, Istanbul. Visual Communication Quarterly. (Accepted manuscript)

Soyupak, İ. (2024). Okul Öncesi Eğitimde Artırılmış Gerçeklik Destekli Uygulamaların Kullanımı: Eleştirel Yorumlayıcı Sentez Kullanan Bir Sistematik Derleme. Presented at the XI. International Eurasian Educational Research Congress, Kocaeli.

Kaymak N., Celikoglu Merzali O. (2023) On-and Off-Screen: Self-presentation in Video Meetings. In Proceedings of the 8th International Visual Methods Conference. Rome,

Italy (IVMC8) (pp. 224-231) AIJR Press. https://doi.org/10.21467/proceedings.168.25

-

PROJELER

Sanal Gerçeklik Destekli EEG-EMG Hibrid Kapalı Döngü El Rehabilitasyon Sistemi Geliştirilmesi, Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, Araştırmacı: ABDULLAH BAL, Araştırmacı: BARKIN BAKIR, Danışman: GÖNÜL ACAR, Araştırmacı: Yahya Taştan, Araştırmacı: Burcu Bulut Okay, Araştırmacı: TÜRKER TEKİN ERGÜZEL, Araştırmacı: AHMET HAMURCU, Yürütücü: ULVİ BAŞPINAR, Danışman: VEDAT TOPUZ, 09/11/2022 (Devam Ediyor) (ULUSAL)

Soyupak, O. (Yürütücü), & Soyupak, İ. (Araştırmacı). (2024). Artırılmış gerçeklik ve görüntü işleme teknolojilerinden yararlanılarak geleneksel oyun ve oyuncak deneyiminin iyileştirilmesi (Proje No: 2230038). TÜBİTAK 1512 (1812).

Soyupak, İ. (Yürütücü), & Soyupak, O. (Araştırmacı). (2024). Konya kültürel mirasının çocuklara aktarılmasında dijital yayıncılık ve artırılmış gerçeklik teknolojisinin nasıl kullanılabileceğinin kullanıcı deneyimi açısından incelenmesi. Sosyal İnovasyon Ajansı, Kültür Endüstrileri Araştırma Projeleri Çağrı Programı.

Soyupak, O. (Yürütücü). (2024). Mobil dil öğrenme uygulamalarındaki kullanıcı deneyiminin ve kullanılabilirliğinin incelenmesi ve iyileştirilmesine yönelik bir araç geliştirilmesi (Proje No: 123K358). TÜBİTAK 1002-A Hızlı Destek Modülü.

 

ETKİNLİKLER

Orhun, S. (Çalıştay Yürütücüsü) (17-18 Temmuz 2024) “Eğitmen Eğitimi” Çalıştayı, T.C. İstanbul Şişli Meslek Yüksek Okulu tarafından İstanbul'da yürütülen ve EuropeAid/167108/ID/ACT/TR referans numaralı TREESP1.3.FoW/P-03/42 Geleceği Tasarlamak isimli proje kapsamında, Istanbul

 


Bu sayfa Mimarlık ve Tasarım Fakültesi tarafından en son 18.11.2024 15:55:03 tarihinde güncellenmiştir.

HIZLI ERİŞİM